Методична комісія
викладачів і майстрів виробничого навчання
образотворчого мистецтва та перукарської справи
Проблемна тема, над якою працює методична комісія: "Створення толерантних умов для всебічного розвитку учнів та їхнього самовираження на уроках теоретичного та виробничого навчання"
Склад методичної комісії:
- Буцька Олена Володимирівна - голова МК, викладач спецдисциплін з професії «Перукар (перукар-модельєр)», кваліфікаційна категорія «викладач вищої категорії», педагогічне звання «старший викладач».
- Волик В.М. – майстер виробничого навчання з професії «Живописець», кваліфікаційна категорія – спеціаліст;
- Григор’єва Ю.В. – майстер виробничого навчання з професії «Перукар (перукар-модельєр)», кваліфікаційна категорія – спеціаліст;
- Занкова С.В. – майстер виробничого навчання з професії «Перукар (перукар-модельєр)», кваліфікаційна категорія – спеціаліст;
- Качура Т.П. – майстер виробничого навчання з професії «Перукар (перукар-модельєр)», кваліфікаційна категорія – спеціаліст;
- Ляшенко О.В. – викладач спецдисциплін з професії «Живописець», кваліфікаційна категорія «викладач першої категорії»;
- Присс І.В. – майстер виробничого навчання з професії «Живописець», кваліфікаційна категорія – спеціаліст
Проблемні теми, над якими працюють викладачі та майстри в/н:
- Буцька О.В. - "Виховання толерантності учнів за допомогою іноваційних технологій"
- Ляшенко О.В. - "Створення толерантних умов для всебічного розвитку здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва"
- Качура Т.П. - "Створення толерантних умов для всебічного розвитку учнів та іхнього самовираження на уроках виробничого навчання"
- Григор'єва Ю.В. - "Створення толерантних умов для всебічного розвитку учнів та іхнього самовираження на уроках виробничого навчання"
- Волик В.М. - "Креативне мислення в творчому навчанні майбутніх живописців, створення толерантних умов"
- Занкова С.В. - "Шляхи і форми впровадження мети завдань виконання толерантності"
- Присс І.В. - "Творчий підхід до учнів. Створення толерантних умов на уроках виробничого навчання"
|