Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 118

влажность:

давление:

ветер:

Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча гаряча лінія

Положення про гуртожиток
ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«МЕЛІТОПОЛЬСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»

І. Загальні положення

  1. Гуртожиток призначається для мешкання учнів в період навчання їх в училищі.

У гуртожитку повинні забезпечуватися необхідні умови для мешкання, занять, відпочинку і проведення виховної роботи з учнями.

1.2.   Житлова площа у гуртожитку надається адміністрацією училища для тих, хто навчається в училищі.

1.3.  Внутрішній розпорядок у гуртожитку встановлюється правилами, затвердженими адмістрацією навчального закладу за узгодженням з профспілковим комітетом.

ІІ. Правила і обов’язки учнів, які проживають в гуртожитку

2.1. Учні які проживають у гуртожитку мають право: користуватися приміщеннями культурно-побутового призначення, обладнанням, інвентарем гуртожитку і комунально-побутовими послугами; вимагати своєчасної заміни меблів, обладнання і іншого інвентарю, що прийшло в непридатність, а також усунення недоліків в культурно-побутовому обслуговуванні, обирати раду гуртожитку і бути вибраним в її склад, брати участь в культурно-масовій та спортивній роботі, в обговоренні питань організації побуту у гуртожитку і вносити свої пропозиції.

2.2.    Учні проживаючі у гуртожитку зобов’язані:

  • строго дотримуватися правил внутрішнього розпорядку;
  • дбайливо відноситися до збереження приміщень, обладнання і інвентарю гуртожитку тому, що учні несуть матеріальну відповідальність;
  • дотримуватися чистоти в спальних кімнатах і в місцях загального користування, по черзі проводити прибирання кімнат;
  • дотримуватися тиші у час, відведений розпорядком дня по училищу для виконання домашніх завдань і сну учнів;
  • економно витрачати електроенергію, воду у гуртожитку, здавати у камеру зберігання гуртожитку особисті речі, що не є предметами щоденного користування;
  • дотримуватися правил пожежної безпеки при користуванні електричними, та іншими предметами;
  • в кінці кожного навчального року учні повинні здавати м’який інвентар і обладнання гуртожитку що числяться за ними;
  • повертатися у гуртожиток не пізніше часу, встановленого розпорядком дня;
  • брати участь в заходах щодо впорядкування, озелення території, споруди спортивних майданчиків, ремонту інвентарю, приміщень і іншим видам самообслуговування.
    1. Учням які проживають у гуртожитку забороняється:
  • переносити інвентар з однієї кімнати в іншу і виносити речі з гуртожитку без дозволу коменданта;
  • грати в азартні ігри, розпивати спиртні напої, палити в приміщенні, кімнатах і в кімнатах відпочинку;
  • встановлювати без дозволу адміністрації гуртожитку додаткові електронагрівальні прилади;
  • запрошувати у гуртожиток сторонніх осіб без дозволу коменданта;
  • за порушення порядку учень може бути виселений з гуртожитку за поданням адміністрацією навчального закладу у встановленому законом порядку.

ІІІ. Обов’язки адміністрації училища і коменданта гуртожитку

3.1. Керівники навчальних закладів несуть персональну відповідальність за правильну експлуатацію і санітарний стан гуртожитку, підтримку у ньому встановленого порядку, організацію побуту і виховної роботи з учнями які проживають у гуртожитку.

У кожному гуртожитку повинні бути кімнати для виконання домашніх завдань і відпочинку учнів, побутові кімнати, медичний ізолятор, комори для зберігання особистих речей учнів, сушильня, а в гуртожитку для дівчат – гігієнічні кімнати.

Адміністрація навчального закладу зобов’язана:

  • відкривати, обладнувати і утримувати гуртожиток відповідно до встановлених санітарних норм;
  • забезпечувати гуртожиток обслуговуючим персоналом;
  • укомплектувати гуртожиток меблями, постільним приладдям та іншим інвентарем по встановленим типовим нормам;
  • забезпечувати фінансування витрат, на утримування гуртожитку і проведення культурно-масової і фізично-спортивної роботи в ньому;
  • своєчасно проводити ремонт будівель, приміщень, та обладнання;
  • погоджувати переселення учнів, що проживають з однією кімнати в іншу з радою гуртожитку, здійснювати заходи щодо поліпшення житлових і культурно-побутових умов в гуртожитку, своєчасно вживати заходи по усуненню виявлених недоліків.
    1. Адміністрація училища призначає коменданта гуртожитку. В тому випадку, якщо комендант по штатних нормативах не може бути призначений то обов’язки покладаються в основному порядку на одного з посадовців навчального закладу.
    2. Комендант гуртожитку працює, відповідно до Типового положення про нього.
    3. для проведення виховної і культурно-масової роботи з учнями, проживаючими у гуртожитку, адміністрація навчального закладу, призначає вихователя і визначає режим його роботи залежно від режиму роботи навчального закладу.

Вихователь гуртожитку працює відповідно до Типового положення про нього.

V. У гуртожитку повинна бути наступна документація:

  • план-щоденник, де ведеться планування роботи і облік проведених заходів;
  • журнал анкетних даних учнів і індивідуальної роботи з ними;
  • протоколи засідань ради гуртожитку;
  • книга обліку чергування по гуртожитку, по кімнаті з відмітками про порушення дисципліни;
  • папка для зберігання заяв що учнів та звільнених;
  • журнал вечірньої перевірки;
  • обліку матеріальних цінностей.
Останні новини та оголошення


Національна дитяча гаряча лінія