Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 118

влажность:

давление:

ветер:

Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча гаряча лінія

Головна » 2014 » Грудень » 4 » Майбутнє – за кваліфікованими працівниками та обізнаними спеціалістами
13:00
Майбутнє – за кваліфікованими працівниками та обізнаними спеціалістами

В професійній освіті сьогодні актуальною є розробка інноваційних технологій навчання, які забезпечують якісну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників.

3 грудня 2014 року в ДНЗ «Мелітопольське ВПУ» пройшов відкритий урок викладача з електротехніки Головльової Юлії Іванівни на тему: «Нагрівання проводів. Максимально допустимий (номінальний) струм у проводі. Вибір перерізу проводу залежно від максимально допустимого струму у проводі».

На уроці були використані цікаві технології: ігрова та організації групової навчальної діяльності. Під час уроку учні були об’єднані в дві команди «Струм» та «Електрон», між якими було проведено змагання.
Мотивувати на навчальну діяльність вчитель почав із цікавих загадок про прилади, основне місце в роботі яких відіграє нагрівання під дією струму. В ході гри учні помітно активізувалися, захоплюючись розв’язанням практичних задач та можливістю застосування отриманих знань у повсякденному житті.

Отже, групова діяльність сприяє активізації та результативності навчання, розвитку комунікабельності і толерантності учнів, вихованню гуманних стосунків між ними, самостійності, вмінню доводити свою точку зору і відстоювати її, а також прислуховуватися до думок товаришів.

Враховуючи факт невисокої загальної підготовки учнів професійно-технічних закладів доводиться знаходити такі методі, які сприятимуть кращому засвоєнню матеріалу й розвитку здібностей кожного учня.

Під час роботи у малих групах розподіл видів робіт у групі був такий: слабкі - розшукували потрібні таблиці, формули; учні середнього рівня підготовки -  виконували математичні розрахунки, а більш обізнані – складали алгоритм розв’язування. Юлія Іванівна протягом уроку контролювала хід роботи у групах, відповідала на запитання,  регулювала суперечливі ситуації, надавали необхідну допомогу або спонукала до такої допомоги членів групи. Для ефективного проведення уроку викладач систематично працювала з лідерами груп, перевіряючи рівень їх знань.

Проведений урок показав, що застосування активізації пізнавальної діяльності учнів за допомогою ділової гри дав високий рівень засвоєння матеріалу. 

Розуміння пріоритетності освіти поволі повертається в наше суспільство, всім організаціям хочеться мати справу не просто з дипломованими спеціалістами, а в першу чергу - з компетентним персоналом. Тому проведення уроків, під час яких учні зрозуміють велике значення отриманих знань для майбутньої професії – найнеобхідніше в профтехосвіті.


Голова методичної комісії викладачів 
та майстрів слюсарних професій
Головльова Ю.І.

       

Переглядів: 498 | Додав: Sea | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Останні новини та оголошення


Національна дитяча гаряча лінія