З 12 по 16 січня 2015 року в ДНЗ «Мелітопольське ВПУ» відбулося засідання секції методичних комісій «Методичний тиждень».
Відкрила Методичний тиждень МК викладачів та майстрів образотворчого мистецтва і перукарської справи, котрі підготували педагогічні читання на тему: «Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні».
Про сутність педагогічної діяльності та майстерності вчителя в системі професійно-технічної освіти висвітила викладач спец. дисципліни з перукарської справи Буцька Олена Володимирівна. Вона підготувала презентацію та разом з викладачами та майстрами в\н розкрили такі актуальні питання:
- Педагогічна ситуація та педагогічна задача
- Внутрішня та зовнішня техніка вчителя
- Педагогічне спілкування та його особливості
- Педагогічний вплив. Як основа педагогічної взаємодії
- Педагогічний такт і тактика вчителя
- Майстерність забезпечення зворотнього зв̓ язку у спілкуванні
- Майстерність педагога у проведенні індивідуальної бесіди
Про реалізацію сучасних форм педагогічного вплива, як основи педагогічної взаємодії доповіла майстер в\н Григор̓̓ єва Юлія В̓ ячеславівна. Вона відмітила, що у ході спілкування з учнями, встановлення з ними взаємовідносин, вчителеві часто доводиться певним чином впливати на дітей, ставити перед ними вимоги, щоб розв’язати ту чи іншу педагогічну ситуацію. Педагогічний вплив – важлива рушійна сила досягнення освітніх цілей. Це поняття характеризує зв’язок між учасниками педагогічного процесу – вчителем і учнем.
Педагогу необхідно намагатися організовувати свій вплив так, щоб він сприймався як вчасна і ненав’язлива підтримка, викликав довіру учня.
До уваги присутніх було представлені різноманітні практичні завдання з низкою педагогічних ситуацій, тести по визначенню власної емоційної стабільності, комунікабельності, конфліктності.
Майстер в\н Качура Тетяна Петрівна поділилась досвідом роботи з батьками учнів. Та підготувала пам̓ятку для педагогів: «Індивідуальна зустріч з батьками» .
Учасники секції отримали задоволення від проведення заходу, відзначили високий рівень та нестандартний підхід. |